Selasa, 11 Ogos 2009

Gay Boy =p

gayboy

12 ulasan:

  1. ahA...

    I AddICT gLE RED!!

    HAha

    lalala :D

    BalasPadam
  2. hahaha... kecik2 dah gay...
    alololo tomeinyer diorang...

    BalasPadam
  3. tu yg kecik tu dh nangis dh ke..?? ahaksss..

    BalasPadam
  4. alala comeynyer hidung dier....

    BalasPadam
  5. kesian bdk tu digelar gay..heheh..
    cantik

    BalasPadam
  6. selusur ---> hehe... keta kat belakang pun merah gak =)

    Alia ---> saje je wat tajuk mcm tu... bia controversi... sbnrnye diaorg ni adik badik =p

    uncle pet ---> yg kecik tu menikmati pelukan dari abgnyer la =p

    hidung berantai ---> hehe... idung je? mcm banglakan...

    die - art ---> hihi... saje nak membuat kontroversi kat blog nie.... time kasih die art

    BalasPadam
  7. Alamak.. jgnlah cakap cam tu.. Doa tu tau.. Hehehe!!

    BalasPadam
  8. Gay boy.. Hak hak hak.. Comei.. Btol gak kan.. Satu gambar blh ditafsirkan dgn mcm2 erti.. Heehee.. Nice picture cikgu..

    Salam singgah dari saye.. Heehee.. Lawa gambar2 kat sini.. Mst sbb kamera dia pn lawa.. Heehee.. =)

    BalasPadam
  9. Ye la...jgn cakap gay...nampak mcm tengah pujuk tu. Kancil merah tu tak jual?

    BalasPadam
  10. out of focus ---> hehe.... ampunka sy ek...

    farhana ---> time kasih farhana

    aleh ---> kancil merah?? nak beli ke cekgu??

    BalasPadam
  11. lawa...smua merah, macam angpow

    si kecik tu dua kalo tau makna gayboy tu, abis ko haha

    BalasPadam
  12. hehehe... merah2x...
    suke merah....
    sib bek diaorg tak tau...
    tp mak diaorg tau...
    alamak!!

    BalasPadam