Sabtu, 3 Disember 2011

Ahad, 13 November 2011

Rabu, 28 September 2011

Tears...



How many tears must I shed to cleanse myself of you?

Isnin, 26 September 2011

OLD...



A new chair may look better, but the old one has already been molded to fit your seat...

Sabtu, 24 September 2011

Aku rindu kakang ;(



aku rindu saat ku bersahabat dengan dia...!!

Ahad, 18 September 2011

Isnin, 29 Ogos 2011

Khamis, 18 Ogos 2011

Semangat nak balik raya di Johor...



senyum... tak perlu kata apa2... kalau fikir sangat benda yang lepas ni, hati kita jugak yang sakit, bak kata sepah, BARANG YANG LEPAS JANGAN DI KENANG... ;)

tak sabar nak isi e-tukar... nak balik Johor... doakan saya dapat kembali ke pangkuan keluarga saya ye...

Rabu, 17 Ogos 2011





Ramadhan kali ni agak hiba sebab dah masuk puasa ke 17, tapi sekali pun aku tak balik kampung lagi.. rasa rindu pada kampung memang mebuak-buak... tak sabar rasanya nak balik sambut raya minggu depan... baju raya pun dah siap... kuih raya pun dah tempah untuk mak... tak sabarnye...

Kadang2 tu mengalir gak air mata sebab rindukan mak... tapi 3,4 hari ni rasanya tenang dan gembira... ada sesuatu yang telah Allah turunkan dan berikan kepada ku sebagai ganjaran kesabaran aku selama ini.. Alhamdulillah.. semoga Allah kekalkan rasa ini... amin....

Khamis, 4 Ogos 2011

Menangisnya Sang Hati



Dah hampir setahun semuanya berlalu. Kalau nak diikutkan aku pun dah boleh lupakan semua yang berlaku pada aku setahun yang lalu. Tapi fikiran dan ingatan aku terganggu semula selepas aku dapat satu masej dari x fian** aku. Hurm... bukan kata hati aku jek menangis, air mata aku pun berguguran. Malam tu teresak-esak aku menangis bila baca masej tu. Aku rasa kalau jiran sebelah dengan mesti diorang ingat pontianak.

Tapi ape yang aku rasa, masej tu betul2 mengganggu aku. Kenapa nak muncul kembali setelah setahun menyepi. Tujuan masej tu dihantar adalah untuk memohon maaf dari aku dan mak abah aku. Perlu ke dia dapat kemaafan dari kami setelah ape yang dia buat pada aku. Sebab dia aku tercampak dekat Pekan Kampar ni. Hampir 8 bulan aku merana kat sini, jauh dari family aku. Paling aku sedih bila terpaksa menyewa rumah seorang diri. Aku masih ingat lagi masa awal2 posting, hari2 aku menangis sebab terasa sunyi.

Paling sedih bila aku fikir pasal mak aku. Aku bertunang bulan 6 last year n sepatutnya aku berkahwin bulan 2 tahun ni. Mak dah buat beberapa persiapan utk majlis aku. Cadar dah beli, langsir pun dah tempah. Sebenarnya material untuk majlis nikah pun aku dah beli. Sedihkan... Aku putus tunang bulan 10. hurm... Aku pun tak tau salah siapa... Aku takda niat nak aibkan sesiapa..

Dah lama aku lupa benda ni, tapi terfikir balik. bila terfikir semula, mata dan hati pasti menangis... bersabarlah wahai hati...

Isnin, 18 Julai 2011

Pakej Photography Perkahwinan



Menawarkan perkhidmatan photography di Perak, Selangor, Penang dan Kedah.

Isnin, 4 Julai 2011

Khamis, 9 Jun 2011

Selasa, 31 Mei 2011

Rabu, 27 April 2011

Akhirnya kami berjaya...

Setelah seminggu bersama budak2 bola jaring bawah 15, akhirnya balik semula ke sekolah. Sekarang dah mula rindu pada bebudak tu... ;(
ape2pun memang happy sangat sepanjang minggu lepas walaupun penat. 1st game kami kalah dengan Hilir Perak. Yang bestnya final utk 3/4, kami bertemu semula dengan Hilir Perak dan kami dapat menebus semula kekalahan iyu ;)

KINTA SELATAN THE BEST ;)





Jumaat, 1 April 2011