Rabu, 11 Februari 2009

SATU HARI SATU MUTIARA KATA...

En.Aziz pensyarah pengurusan kaunseling aku mintak supaya kami buat sesuatu yang lain daripada yang lain dalam blog. Sepanjang masa aku dok fikir apa yang patut aku letak. Hurm... hari ni aku dapat idea nak letak mutiara kata atau kata2 tokoh atau kata-kata motivasi dalam blog aku pada setiap hari. Jadi kata-kata yang aku letak tu aku akan bagi sedikit penerangan. Bak kata pepatah sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Sehari satu mutiara kata, sebulan dah ada 30... setahun dah ada 365 mutiara kata... tu pun kalau aku selalu update la blog aku ni. Aku harap mutiara kata yang aku bagi setiap hari dapat digunakan sebagai pegangan dan renungan kita semua.


Mutiara kata atau kata-kata nasihat adalah penting kita semua. Kata-kata yang bermanfaat ini dapat menjadi sumber inspirasi dalam kehidupan kita samada rumah tangga, percintaan, pekerjaan, dan pergaulan sehari-hari. Jadi ambillah kata ini sebagai kata semangat untuk kehidupan harian kita. Agar ia dapat menghiburkan serta memotivasikan diri sendiri….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan