Sabtu, 28 Februari 2009

RIADAH DI TASIK PROTON...

Petang tadi aku ke tasik proton bersama Nani dan Mok ku... Aku ke sana dengan tujuan untuk berjogging... hehehe... niat nak menguruskan badan la. Memang seronok petang-petang kat sana. Sejuk je. Sambil berjogging boleh jugak melihat keindahan ciptaan Tuhan... Masa aku jogging aku jumpe beberapa student UPSI sedang memegang SLR ambik gambar. Seronoknya lihat mereka mengambil gambar. Bila la aku dapat jadi macam mereka... =( ada rezeki Insyaallah. Sebenarnya aku minat gak fotografi. Satu masa nanti aku nak belajar ambil gambar . Nak belajar dengan siapa? Dengan Fazlin la... hope dia sudi aja aku. Our next vacation is Cameron Highland.. hehe... Kat sana banyak tempat cantik2 nak ambik gambar. Aku akan belajar betol2...

Ok, cerita pasal jogging aku dapat lari dua round kat sana. seronok... Hope esok ku leh jogging lagi... ni gambar ambik pakai HP je, so tak bape cantik la...





2 ulasan:

  1. comel nya dier...
    err.. tumpang tnya, tasik tu ada pagar mcm tasik darulaman tu tak?
    oops!
    jgn marah.
    neway, chayok2 sis!!!
    muah!

    BalasPadam
  2. jemput ke blog bekas pelajar IPSI 90/92

    BalasPadam