Khamis, 29 Oktober 2009

Jumaat, 16 Oktober 2009

Ahad, 11 Oktober 2009

Sabtu, 10 Oktober 2009

Rumah Tamu (baca dengan muzik yang menakotkan kat belakang anda)




Ni rumah tamu dekat ****
hehe aku edit sbb nak nmpak horror...
tp tak ada papepun sebenarnya...
masa aku shoot gmbar ni azan maghrib tgah berkumandang...
aku buat rileks jek...
kawan aku yg seriau... asyik ajak blah jek...
terganggu aku nak ambik gmbar...
hihihi... penakot...
masa aku tgok rumah ni terkesima kejap...
ntah la...
chantek... kalau la aku dapat duduk kat rumah tamu..
bestnye...
1 malam pun cukup la... =)

Jumaat, 9 Oktober 2009

2 minggu lagi sisa yang ada =(



ni antara classmate aku...
sedeynye sebab dah nak hbis belajar dah..
pasni mesti susah nak jumpe korang semua....

Rabu, 7 Oktober 2009

Isnin, 5 Oktober 2009