Isnin, 26 Oktober 2009

Shoot ngan model seksi di tepi kolam =)






22 ulasan:

  1. hahaha..
    peq telah tertipu dgn tajuk..
    peq ni gatal ye..
    mengharapkan sesuatu yg seksi..
    ish2x..
    ape nak jadi dgn peq ni...

    BalasPadam
  2. HAHAHA..super cute la bukan sexy :P

    BalasPadam
  3. hahaha...kak jahat...huhu...ed ingatkan model mana....punya la cepat2 nak bukak...hahaha..

    neway comel la..
    anak sape nie kak

    BalasPadam
  4. wohoo...ingat betul..hahahaha...
    comel!

    BalasPadam
  5. model kolam renang mane ni..hahaha..cute seh..

    BalasPadam
  6. khas buat ed ---> hahaha..
    ed tu yg gatal nak tgok awek cekci...

    hihi comel mcm akk kan?
    anak buah akk ni...
    anak abg akk yg kat s.alam....

    BalasPadam
  7. erolnokman ---> hihi... tipu sunat je... comel mcm mak sedara diakan?
    hihihii... thnks erol =)

    BalasPadam
  8. akulensa ---> hihi.. kolam renang kat aprment abg.. hihi.. time kaseh sbb puji sy cute ^_^

    BalasPadam
  9. wah seksis nyer...comel jer ek...nape tak close up kan lg gambo sicomel tu hehe(suke tgk matanya n mukanya yg cute)...

    BalasPadam
  10. hihi...
    cute mcm makcik dia kan?
    ok next photoshoot sy wat closeup ek hidung berantai....

    BalasPadam
  11. hahaha...
    burt seksa ek...
    tetipu =D

    BalasPadam
  12. kalau mak sedara dia ade sekali dlm kolam tu baru ngam dgn tajuk hahaha...gurau
    Nice photo...

    BalasPadam
  13. senget tu nnti terbalik air kena kamera..huahua

    BalasPadam
  14. belum melepasi tahap piawaian seksi ni keh keh..
    cuba lagi yer, kalau boleh model macam ala2 model majalah mangga tepi kolam tu ahakz.

    BalasPadam
  15. aleh ---> hahaha... mak sedara tak leh jadi model lah! hihi ti takde org lak nak ambik gmbar =)

    BalasPadam
  16. muien ---> hehehe... cameragirl mmg senget....

    BalasPadam
  17. zan ---> nak cari model seksi kena byr mahal la...
    hehehe....

    BalasPadam