Jumaat, 4 September 2009

Mengejar Awan....

22 ulasan:

  1. wahh!
    santek2~
    10 mark.
    sy peminat awan ngan bulan..
    eheh~ :D

    BalasPadam
  2. good3!!
    the best photographer..=_

    BalasPadam
  3. uncle pn nk minat awan gk r cmni.. ahiksss..

    BalasPadam
  4. wah... comey2..

    erm.. dpt kejar awan tu x?
    hehehe

    BalasPadam
  5. kat tengah2 bangunan tu dah ok lighting die,tapi tepi2 bangunan tu mcm gelap pulak..try cek metering tu kalau amek gambar ni lagi ye...but it's a good picture :)

    BalasPadam
  6. huhu..mengAWAN tu,huhu..nice job la dinda

    BalasPadam
  7. tetiba teringat lirik lagu awan yg terpilu lak..hihik very nice shoot

    BalasPadam
  8. semat awan tu....ajar cmne nak dpt kangmbr ni...huhu

    BalasPadam
  9. Wow!! pretty good!! Nice work Munira..

    BalasPadam
  10. Dugha ---> thnks dugha =)

    taqo ---> alamak sy tak llayan nak ambik gmbar bulan lagi... lens pendek haha =) nyway time kasih taqo...

    prof ir ---> time kasih hehe.. sukenyer kena puji...

    uncle pet ---> kalo awan leh makan mesti sedapkan??

    peq ---> thnks peq... tak dpt pun kejar awan tu... jauh sgt....

    syafiq ---> time kasih sbb bg tips... =)

    Fly ---> thnks fly =)

    silentshutter ---> hahaha... mengAWAN ek... lawak la kande ni ek... thnks kande =D

    bsptgirl ---> jom dgr lagu tu reramai... time kasih yer =)

    die art ---> time kasih die art... ajar? hurm.... mcm ne nak aja ek? kena buat kelas ni...

    out of focus ---> time kasih oof... sukenye kena puji.... semangat ni...

    BalasPadam
  11. mkin meningkat udah ni~~~ nice~ keep it up lgi..upload lg gmbar2 yg best...

    BalasPadam
  12. smart..
    tapi kalau ad byk jenis lens yg bleh
    tukar2 2..haha..lagi smart..
    seriyes....buat duit ngan kamera 2..
    amek gamba org kawen ke..
    masok competition ke..
    jz an opinion...;)

    BalasPadam
  13. smart..
    tapi kalau ad byk jenis lens yg bleh
    tukar2 2..haha..lagi smart..
    seriyes....buat duit ngan kamera 2..
    amek gamba org kawen ke..
    masok competition ke..
    jz an opinion...;)

    BalasPadam
  14. wooo..rajinnye bjalan..n pic yg sgt baik..

    BalasPadam
  15. Enck Mohd Faris ---> niat di hati mmg nak tambah lense dan flash... tp masih blum ada rezeki lagi la... tggu keje la gaknye.. time kash ye atas cadangan tu =)

    aku lensa ---> hehe.... suke jenjalan =) time kasih ye aku lensa...

    BalasPadam
  16. wah awan dia tu...menarik la...mcm ais kisar bertaburang di kaca biru..

    BalasPadam
  17. Hehehe...
    ais kisar?
    abc ker??
    nyway time kasih hidung berantai =)

    BalasPadam