Khamis, 29 November 2012

Beralah...

Tuhan....
Aku sedar semua yg terjadi atas rasa marahku....
Atas rasa dendam ku...
Atas rasa benci ku...
Namun aku redha...
Kerna ku tahu ini yg terbaik buat ku...
Buat dia dan dia...
Aku yang beralah...
Tuhan...
Tiada apa yg perlu ku kesalkan lagi...
Kerna semuanya telah ditentukan...
Aku bersyukur...
Bersyukur dgn apa yg tertulis ini...
Redha...
Tuhan...
Peliharalah hatiku dri rasa hasad...
Jauhkan aku dari ingatan2 tentang dia, dia dan dia...
Ikhlaskanlah hatiku untk memafkan...
Walau sukar walau rupanya juga tidak mau lagi ku lihat...
Tuhan...
Aku tak perlukan kecantikan untuk bahagia....
Aku tak perlukan kemewahan untuk gembira....
Aku tak perlukan ramai kawan untuk buat ku tersenyum...
Yg ku perlu cuma hati... Hati yg ikhlas,bersih dan tenang...
Tuhan berilah aku bahagia...
Bahagia bersama pemilik rusuk ku...
Amin...
ian van dahl!!

4 ulasan:

  1. Ape yg final ape yg countdown. .??? Hihi...

    BalasPadam
  2. ko ngah countdown kan...

    ko pasang kalender orang2 tua zaman dulu tu, sehari koyak satu, sehari koyak satu.

    BalasPadam
  3. Hahaha... Ada lg ke kalender mcm tu...?? Klasik abis. .

    BalasPadam