Isnin, 5 November 2012

Benci dan Cinta

sebesar mana benci kamu kepada ku
Sebesar itulah cinta ku kepada kamu
Benci yang tidak dapat ku perbaiki
Dan cinta yang tidak mungkin kau miliki
Selama-lamanya
Dirimu yang pernah ku cinta...
Berulang kali ku kata aku cinta
Berjuta kali kamu menolaknya...
Hingga aku terluka dan kecewa
Di kata buruk hatiku lara
Lari dan terus ku berlari...
Meninggalkan mu jauh dari hati
Kerna ku percaya cinta kamu
Tiada untukju walau sekelumit
Dalam pelarian ini
Ku temu satu hati ikhlas dan jujur mencintai
Kasihnya,sayangnya, cintanya yakin hanya untukku
Tiada berbelah bahagi, tiada rasa sangsi...
Bila aku punya satu hati
Kau datang dan kembali
Ingin perbaiki yang telah kau kotori
Kau kembali dengan sayang
Kau kembali dengan cinta
Kamu kata kamu amat sayang
Kamu kata kamu amat cinta
Bukan aku tak sayang
Bukan aku tak cinta
Rindu???
Hanya DIA je tahu...
Tapi cukuplah apa yang pernak ku lalui...
Sakitnya masih terasa
Parutnya masih ada
Titisan demi titisan tak mampu lagi Ditanggung alis Kamu kata kamu selesa Kamu kata kamu gembira Aku dengan jalan hidupku... Dan kamu ada jalan kamu sendiri Tapi kini kamu kata kamu benci Kenyataan ini pasti Kenyataan yang perlu kita hadapi Sebesar mana cemburu kamu pada kami Sebesar itulah cintaku pada kamu Sebesar mana benci kamu pada ku Itulah nilai cintaku padamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan