Selasa, 3 November 2009

Saya cinta Kamu.....








hihihi...
yes sy cinta mereka semua ini...
nyum2.....
makan2....

25 ulasan:

  1. wahhh...
    tantek,,tantek,,
    nyumm...nyumm...
    nak etep!!!
    (^_^)

    BalasPadam
  2. setiap kali keluar makan ni la kijenye... hehehe...

    mane yg peq suh tapau tu?

    BalasPadam
  3. hahahaha...akakku..makan lg..

    xtau nak cakap ape..
    tp cantik sgt pic dan mampu gelak je..
    hahahahhaa

    BalasPadam
  4. kak..yg kfc 2 sy punye ke??jnj nk kc dinner plate smlm...heeee:-)
    gmbr ayam pon jd lawo..caya la kak muni..

    BalasPadam
  5. sue ---> tantek?? hihihi.. nak ke? tggu bengkel praktikum ek... dpt makan free... hihihi =)

    BalasPadam
  6. peq --- > hihihi.... peq punye tapau tu ada dlm peti ais.... ambik le.....

    BalasPadam
  7. ed ---> hahaha da agak da ed ckp mcm ni.. saje je entry ni mmg utk ed sbb sllalu perli akk makan =)
    time kaseh ed.....

    BalasPadam
  8. syida --->aah kfc tu syida punye lak...
    makan le... nyum2... time kaseh ek =)

    BalasPadam
  9. nk tumpang chenta eaorg sume tu lh tk..?? ahiksss..

    BalasPadam
  10. nak chenta gak???? hihihi uncle pet mmg pun chenta diorg...
    qaseh no 1...
    diaorg ni no 2kan???
    hihihi =)

    BalasPadam
  11. mak aih..makanan2 belaka..nice munira..

    BalasPadam
  12. hehehe.. cinta makanan =)
    time kaseh aku lensa....

    BalasPadam
  13. yeahhh...saya pun cinta semua itu..hehehe!
    cikgu guna lens apa?

    BalasPadam
  14. erolnukman ----> cekgu guna lense biasa... 18-55mm... lom ada wit nak li lense lain... =(

    BalasPadam
  15. kuat makan rupanya dia ni...heheh

    BalasPadam
  16. emmmm nak join cikgu cintakan mereka smua itu tmasuk cikgu skali leh tak hehe...ish2 satay tu...kelaparan tahap dewa ke lapan belas tgk gambo ni...

    BalasPadam
  17. die art.... bukan kuat makan la.. cinta makan...
    hehehe =)

    BalasPadam
  18. hidungberantai ----> jom2.... jom joint.. heheh boleh..... kat sane takde sate ek sham?

    BalasPadam
  19. mr.chenta =)
    hahaha...
    cinta makanan la....

    BalasPadam
  20. makan2..suka gak mkn2 nie...

    cantik photo!

    BalasPadam
  21. bapak lapo aku tgk gmba2 ni

    BalasPadam
  22. hahaha...
    lapo gi makan la paiq!!

    BalasPadam