Ahad, 1 November 2009

Ada apa dengan Banting (^_^)




21 ulasan:

  1. krm slm sume2 ek.. ahiksss..

    BalasPadam
  2. Banting ada Pantai Morib, Bukit Jugra, Kelanang, Kg Indah, Kancong Darat, Kancong Laut bla bla bla hehe...
    Lama tak g Banting.

    BalasPadam
  3. uncle pet ---> kem salam kat saper??
    hahaha... ok2.. ti org kem salam ek =)

    BalasPadam
  4. peq bukan stakat pantai... tgok ape abg zan tulis kat bawah ni... yae =)

    BalasPadam
  5. zan ---> thnks abg zan... wah byk kelebihan ni...
    lg best =)

    BalasPadam
  6. wah berjalan jer keja ek cikgu ni..ni yg jeles ni...shaanntteek lak tu yg pict 2n3 tu..n cantik2 lak tu aweekks2 tu ehehe..ni yg wat nak jooiiinnng cikgu ni

    BalasPadam
  7. berjalan cari umah la idung berantai... taun depan nak praktikal kat sana..
    nak joint... jum la.......
    time kaseh sbb puji pic n puji kami...hihi...

    BalasPadam
  8. syok g pantai..lawa tak pantai kat sana...

    BalasPadam
  9. biasa je die art...
    pd lagi chantek kot... =)

    BalasPadam
  10. lama x layan pantai memantai ni..

    BalasPadam
  11. dapat sek mana?

    BalasPadam
  12. hahaha..redha je kena posting p banting kan..

    nak sedapkan hati la tu..
    ngeee..

    xpe kak..
    kat mana pon tetap masyukkk..

    * nice photo

    BalasPadam
  13. aku lensa ---> best kalo dpt ambik pic sunset kat pantai =)

    BalasPadam
  14. tanpa nama ---> smk bukit changgang.....

    BalasPadam
  15. ed ---> hahaha... pandai ed ek..
    mmg sedapkan ati ni =)
    thnks ed...

    BalasPadam
  16. mane buah tgn tuk aku? :)

    BalasPadam
  17. alamak...
    org mintak dia..
    dia mintak org balik...
    tu gmbar2 tu kira buah tgn la utk ko..
    ok?

    BalasPadam
  18. hehe..ye..banting besh (nk sdpkn ati gk..huhu)

    BalasPadam
  19. salam cekgu.
    he2.camne ngan banting?santek? he2.
    my kg tuh. :)

    BalasPadam