Ahad, 1 November 2009

Ada apa dengan Banting (^_^)




21 ulasan:

  1. Banting ada Pantai Morib, Bukit Jugra, Kelanang, Kg Indah, Kancong Darat, Kancong Laut bla bla bla hehe...
    Lama tak g Banting.

    BalasPadam
  2. uncle pet ---> kem salam kat saper??
    hahaha... ok2.. ti org kem salam ek =)

    BalasPadam
  3. peq bukan stakat pantai... tgok ape abg zan tulis kat bawah ni... yae =)

    BalasPadam
  4. zan ---> thnks abg zan... wah byk kelebihan ni...
    lg best =)

    BalasPadam
  5. wah berjalan jer keja ek cikgu ni..ni yg jeles ni...shaanntteek lak tu yg pict 2n3 tu..n cantik2 lak tu aweekks2 tu ehehe..ni yg wat nak jooiiinnng cikgu ni

    BalasPadam
  6. berjalan cari umah la idung berantai... taun depan nak praktikal kat sana..
    nak joint... jum la.......
    time kaseh sbb puji pic n puji kami...hihi...

    BalasPadam
  7. syok g pantai..lawa tak pantai kat sana...

    BalasPadam
  8. biasa je die art...
    pd lagi chantek kot... =)

    BalasPadam
  9. lama x layan pantai memantai ni..

    BalasPadam
  10. dapat sek mana?

    BalasPadam
  11. hahaha..redha je kena posting p banting kan..

    nak sedapkan hati la tu..
    ngeee..

    xpe kak..
    kat mana pon tetap masyukkk..

    * nice photo

    BalasPadam
  12. aku lensa ---> best kalo dpt ambik pic sunset kat pantai =)

    BalasPadam
  13. tanpa nama ---> smk bukit changgang.....

    BalasPadam
  14. ed ---> hahaha... pandai ed ek..
    mmg sedapkan ati ni =)
    thnks ed...

    BalasPadam
  15. mane buah tgn tuk aku? :)

    BalasPadam
  16. alamak...
    org mintak dia..
    dia mintak org balik...
    tu gmbar2 tu kira buah tgn la utk ko..
    ok?

    BalasPadam
  17. hehe..ye..banting besh (nk sdpkn ati gk..huhu)

    BalasPadam
  18. salam cekgu.
    he2.camne ngan banting?santek? he2.
    my kg tuh. :)

    BalasPadam