Isnin, 2 November 2009

Disco Ball Ladies nite.... @....

lampu unik =)

aku tak penah masuk disco la..
tajuk je nak gempak bia korang tgok...
hihi sory ek =)
ni gmbo lampu kat kedai aku pi makan aritu...
chantekkan.... =)
gempak wo...

30 ulasan:

  1. smart..tp kalau lampu disco kan warna warni..hehe

    BalasPadam
  2. hihihi.... tu masalahnye...
    lampu kdai makan ni la die art...
    nyway time kaseh tandooo =D

    BalasPadam
  3. Munira tipu.. ini bukan lampu kdi makan
    ni lampu disko.. hari tu nampak dia
    masuk disko hahahaha.. lariiiii.

    BalasPadam
  4. aish.. sempat lg.. ingt g kdai makan utk makan jew... heee.. :p

    BalasPadam
  5. klau dpt ambik biasan cahaya lampu tu skali, lagi ummpph gmbar ni.....

    BalasPadam
  6. yeke lampu kedai makan?bukan kat dang dut?hehehe...

    BalasPadam
  7. smart akak...
    hehehe..


    * makan lagi...haha

    BalasPadam
  8. kedai makan kt mane ni..lampu ke hape benda 2?

    BalasPadam
  9. uncle pet ---> gempak ek uncle... makanannye pun gempak dan sedap.. nyum2....

    BalasPadam
  10. zan ---> almak...
    nak lari gi mane plak nie?? heihiheie....

    BalasPadam
  11. peq ---> la.. gi dinner ngan bf (nikon) mesti la kena pegang dia.. kalo tak dia majok lak peq....

    BalasPadam
  12. firza ---> kat kdi ni takde jual biasan cahaya la firza... hehehe =)

    BalasPadam
  13. erolnukman ---> haha kantoi lak... slalu gi dangdut ek???

    BalasPadam
  14. ed ---> thnks ed... hahaha akk mmg suke makan la... nyum3x...

    BalasPadam
  15. aku lensa ---> kdai ni name dia ezy cafe... kat depan petronas.....

    BalasPadam
  16. aku dan secalit warna ---> hahha.. gmbar leh jadi ubat pening skrg ek....

    BalasPadam
  17. kat disko skrg gune lampu kalimantang jer.. :)

    BalasPadam
  18. wah gempak kari tul la...shannteekkk...

    BalasPadam
  19. faiq ---> ye ke faiq? slalu masuk ek?

    BalasPadam
  20. hidungberantai ---> haha.. asik kari je si sham ni...

    BalasPadam
  21. Betul ke tidak, tak pernah masok disco.. Heheh!!

    BalasPadam
  22. wow gempak2 cantik lampu tu

    BalasPadam
  23. OOF ---> hihihihi soalan mcm sangsi... setakat ni tak pena lagi la oof =)

    BalasPadam
  24. smart...bayang yang terhasil tu cantik..

    BalasPadam