Rabu, 28 Januari 2009

CHILL OUT

UANG INDO

TEMPURA...

KUEH TIEW

BUBUR HOKIEN

CHEESE CAKE...

APIZ N NAZ

DR. ZAWANI
IZZATI


AZRIN

26 Januari 2009 aku kuar lepak-lepak dengan ex classmate aku masa sekolah menengah dulu. Takde la ramai sangat pun, dalam 6 orang termasuk aku. Izzati, Wani, Naz, Apiz n Azrin. 1st skali aktiviti kitaorg mesti lah pergi kelas vokal... Mula-mula kitaorang run 1 jam then tambah lagi sejam. Memang seronok la. Walaupun suara kitaorang tak sedap, tapi memang puas lah sebab pada aku boleh releasekan tension.
Then agenda kedua kitaorang macam biasa la, makan besar.... hehehe... gi tempat biasa la. Tempat kitaorang selalu lepak, MK summit. Mk summit ni satu keistimewaan dia boleh dengar band nyanyi secara live. Suara diaorg peh, memang mantaplah. Makanan diaorg mmg sedap-sedap....
Tapi ni bukan persoalannya. Aku nak kongsi dengan pembaca semua pasal kawan-kawan aku. 1st sekali aku nak serita pasal Naz. Nama penuh dia Nazri. Dia bekas pelajar Uitm S.Alam. Pelajar Ijazah Sarjana Muda Ukur Tanah. Dulu masa sekolah dia memang pandai. Lepas PMR, dia masuk MRSM, then lepas SPM masuk Matrik n terus ke UITM. Alhamdulillah sekarang Naz dah kerja dekal KL. Dia cakap office dia dekat je dengan KLCC...
OK, Apiz plak dah tamat belajar, sekarang dah keje sebagai pembantu perubatan dekat Gombak. Azrin pun macam tu jugak. Cuma aku tak tahu detail pasal diaorang ni. hehehe...
Ok, next aku nak cerita pasal best fren aku pulak, Izzati. Izzati dah hbis belajar. Pemegang ijazah sarjana muda sains sekitaran. Ok, sekarang tengah usaha memcari kerja dan dalam perancangan menyambung Master. Aku doakan kau berjaya. Apa pun yang kau buat, aku tetap sokong.

Ok, Wani pulak masih belajar lagi di Makasar, Indonesia pelajar perubatan. Insyaallah akan bergelar doktor dalam masa tiga tahun lagi.

Aku pulak bakal cikgu kaunselor. hehehe...

Miss u all.. ti kita jumpa lagi k.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan